Thursday, August 2, 2012

Što sa starim šalicama? / What to do with old mugs?


Ovo su šalice iz kojih sam, još kao dijete, pila toplo mlijeko... Uvijek su mi bile drage. Najdraža mi je bila ova sa medom koji ima narančastu mašnu. A nisam volila koristiti ovu sa medvjedićem koji raspetljava božićne lampice (valjda me bilo strah da će me udarit struja?!)
Uglavnom, mama ih nikada nije volila. I već bi ih puno puta do sada bacila da je ja nisam u zadnji čas zaustavila. Sada su na sigurnom. U mojoj sobi na mom radnom stolu (a mama može kupiti neke koje će joj se više svidjeti - ovako svi dobivaju). Moji medvjedići sada (organizirano) čuvaju moje olovke, škare, bojice, glitere...

Ne znam za "normalne" ljude, ali ja tako volim starim stvarima pronaći novu korist...


I really like those mugs. I used them as a kid. Since I didn't have a teddy bear (I had a baby doll named Matea) I pretended that this Teddy with orange bow is mine Teddy :)
But, mine mom hates those mugs. She couldn't wait to get rid of them. So I took them for mine pens, pencils, glitter... I'm keeping them on work desk in mine room. And mom is happy because she doesn't have to look at them in the kitchen any more.

You have to love re-purposing!!!


I još jednom, hvala Antonija, Josipa i Matea na ovim flomasterima... Intenzivno razmišljam za što ću ih prvo upotrijebiti :)))


I'm linking up on those lovely parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts