Wednesday, December 7, 2011

1. Guest Blogger - Made by Suzana

Hvala Suzani koja će danas malo razbuditi Tousled day sa svojim naušnicama. Sijećate se onih naušnica od spajalice koje smo pravili prije nekoliko mjeseci? Taj projekt je inspirirao Suzanu na njen rad.


Suzana dolazi sa bloga Made by Suzana. Ja je ljubazno pozdravljam i zahvaljujem što nam se danas pridružila kako bi pokazala svoje naušnice i prsten!!!

We have guests on Tousled day, today. It is Suzana from Made by Suzana. She made earrings and ring from paperclips. Tousled day inspired her with project from September. (She is writing on Croatian, but you can enyoj in lovely photos of her jewelry.)

********

Novi život

Jeste pomislili da sam dobila glavni zgoditak? Nisam, nisam-novu priliku za život dala sam uredskoj spajalici.
Prvi put sam naušnice od spajalice vidjela kod Marije na blogu tousled day i pomislila da je to odlična ideja.
Kad je pokazala prsten prionula sam na posao.

Tri kraka trokuta i tri različite ideje sam realizirala
Kombinacija tkanine i papira
Bijela čipka mi je malo robusna u odnosu na spajalicu
ali baš zato sam ih završila

Samo čipka i spajalica

Ta kombinacija bi se najčešće mogla nositi

Za kraj da vam pokažem prsten
Crvena perla? To mi je jedna od ljepših boja.
Da li vam se sviđa ideja? Spajalice nam se svakako motaju po rukama svaki dan i mali pomak u namjeni je zabavan.

Lijepi pozdrav do novog pisanja


No comments:

Post a Comment

Popular Posts