Thursday, July 26, 2012

Nails matching earrings


Ne znam jesam li u krivu, ali ako obučem dvije stvari iste boje onda mi se čini kao da mi je cijeli outfit manje kaotičan. A da budem iskrena, inače je kaotičan :)
Stvarno mi se sviđaju moji mint nokti, ali odskaču od svega što imam. Zapravo, odskakali su. Napravila sam mint naušnice koje se baš slažu s mint noktima. Tako da sam sada baš... usklađena :)))

Naravno, ovu ideju možete iskoristiti za koju god boju želite!


I like mine mint nails, but... I like to pair things when I'm wearing them. Soooo, I made matching earrings. I believe that mine outfit is less chaotic when I'm doing this trick.

Of course, you can use this idea to make matching earrings in any color you like.

All you need is hot glue, baking paper, those clips for earrings and nail polish.







I'm linking up on those parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts