Thursday, July 28, 2011

Napokon / Finally

Nakon mjeseci i mjeseci premišljanja, ipak sam se odlučila načiniti jedno malo mjesto na kojemu bih pokazala ljudima kako je divno stvarati svojim rukama. Potpuna sam početnica u svemu i ako ja mogu nešto napraviti, onda sigurno mogu i drugi. O, da, sve to ispadne razbarušeno, ali je sve napravljeno s ljubavlju. Pa, dragi moji, dobro došli u moj svijet!!!

After months and months of hesitation,  I decided to make a little place where I will show people how wonderful is to create with their hands. I am totally beginner in everything and if I can do something, then surely others can. Oh, yes, it all turns out tousled, but everything is done with love. Well, my dear, welcome to my world! (And, sorry for lousy English :) )

No comments:

Post a Comment

Popular Posts