Thursday, July 28, 2011

Podmetač za čaše / Coaster (refashion)

Volim, volim, volim, iz nečega ne baš lijepog, napraviti simpatične stvarčice. Kad drugi put budete išli bacit sponzorske podmetače... razmislite dvaput!

I love, love, love, from something not so pretty, make nice little things. Think twice before you throw away sponsor coasters next time!


 Prekrila sam stare podloške običnim papirom (da se slučajno kasnije ne bi vidila slika) 

I covered old coasters with paper (to prevent seeing the original image later)


 Obojala sam ih bijelim lakom.

I painted it with white lacquer.


Zalijepila sam lijepu salivetu s jedne strane. 

I glued nice paper napkin (I hope that's the write word - but, you'll understand).


 Dva puta sam lakirala prozirnim lakom (kako bi se podmetači stvarno mogli i koristiti)

I covered dried coaster with transparent lacquer, two times (so, the coasters can be used for real)


Drugu stranu sam pokrila drugačijom salivetom (slika gore) i ponovila lakiranje (slika dolje).

On other side I aplied diferent motive (up) and repeated varnishing (down).


Spremne za put :) 
Lijep poklon za popodnevnu kavu.

Ready to go :)
It's a nice gift when you are going on coffee or tee.


P.S. Posjetite / Visit: www.thirtyhandmadedays.com 

Ima me i tamo!!!
I'm over there too!!!

:)))))

P.P.S. Love that place!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts