Monday, August 8, 2011

Lažne perle / DIY "pearls"

Kao što sam obećala, pokazati ću vam kako jako, jako jednostavno napraviti nešto simpatično za sredinu cvijeta. Posebno ako nemate odgovarajuće perlice pri ruci. Ok. Sve što trebate je silikonski pištolj i lak za nokte :)

I'm here with tutorial, as I promised. I'll show you how to make simpatic little "pearls". All you need is hot gun and nail polish. Here we go...

1.

Dogodi mi se da silikon sam iscuri stvarajući male kapljice, suze. Uglavnom to bacim, ali ne uvijek.

It hapens that little drops of silicon leak out, by themselves. I throw it away. But sometimes... I use them.


2.

Nalakiram ih.

I paint them with nail polish.


3.








4.



5.

Stavite još malo glitera...

Put some glitter...


I'm linking at:
trophyw.blogspot.com
somedaycrafts.blogspot.com
www.thrifty101.blogspot.com


Ala, preodlično! Ovaj moj post je imao najviše ulazaka na partiju kod "trophy wife". Baš sam ponosna :)

This is soooo great! This tutorial is most viewed on trophy wife's party!!! Yuhu!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts