Friday, November 4, 2011

DIY: Čipkasti nokti / Lace Nails



Blog Behind The Seams nam daje tutorial kako svoje nokte obući u čipku. Tako bih voljela vidjeti kako su drugi primijenili ovaj tutorial.
Meni se učinilo dovoljno i efektno "dekorirati" samo jedan nokat. Iako, ne sviđa mi se u crnoj čipki. Jedva čekam nabaviti neku lijepu bijelu ili kremastu.

Behind The Seams is shareing tutorial how to make Lace Nails. I would love to see how did other people follow this tutorial.
I decided to decorate just one fingernail. Altought, I don't like it with black lace. I can't wait to find some white or creamy lace. That would be...



A ovo je moja verzija nokta s čipkom: Nalakirala sam nokte jedan sloj i odmah prije nego se osušio lak, stavila sam čipku, i ošišala što je bilo viška. Kada se tako osušilo, prelakirala sam još jednom i to je to. 
Here is my version: I polished my nails. I applied lace on nail, immediately, while it is still "sticky". I trmmed lace. Later, I applied polish, once more time, and that's all.





Kažu: "Manje je više". Više mi se sviđa manje. :)

I prefer little less...



Jako bih volila napraviti ovo sa bijelom čipkom.
Možda još malo glitera za neku jako svečanu večer...

Znate što, jako me zanima kako bi vi ovo napravili. Znam da imate neku super ideju. Pošaljite mi sličice vaše igre sa čipkom i lakom na e-mail:  tousledday@gmail.com i objavim ih sljedeću subotu. (Ne morate imati blog. Samo pošaljite.)


I would love to make this with white lace.
And, maybe, just a little glitter for some fancy dinner...

You know what... I'm interested in your ideas. I know that your brain is doing like crazy :) 
Send me pictures of your lace nails on e-mail tousledday@gmail.com and I will publish them, come back next Saturday, to see. (You don't need to have a blog, just send it and put your name)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts