Wednesday, November 9, 2011

Nagrade :)



Kao da je Božić stigao ranije. U subotu me iznenadila Suzana sa bloga Made by Suzana, u nedjelju Sara sa bloga S*factory a u utorak Lucija sa bloga Ovo je šivala moja mama. Ove dame su mi proslijedile nagradu. Baš se osjećam nekako tetošenom. HVALA vam puno!!! (A zamislite, nagrade su putovale čak iz Rusije)


       


Pravila za preuzimanje nagrade su slijedeća :

1.Uzeti je...
2.Zahvaliti na nagradi...
3.Postaviti link za blog koji te je nagradio...
4.Postaviti sliku nagrade...
5.Dodjeliti nagradu za 7 novih blogova i obavijestiti ih o tome...
6.Napisati 7 stvari o sebi


A u utorak sam dobila još jednu nagradu od Melisse sa bloga Red fly Creations.

I've got an award from Melissa from blog Red fly Creations. (She has cool printables :) ). Thank you Melissa for making me smile!


(I'm coping rules for receiving:)
  • Thank & link back to the person who awarded this to you
  • Pass this award to 15 recently discovered blogs (contact them to let them know-very important)
  • Share 7 things about you.

Ove nagrade proslijeđujem / I'm passing those awards to:



I na posljetku, (bubnjevi...) nešto o meni:     :)
And, (ta-ta-ta-da) something about me:     :)


  1. Volim čitati - ruski realizam je spektakularan / I like reading books (Russian realism)
  2. Volim gledati stare filmove (ali TV ne gledam često) / I like watching old movies (but not tv in general)
  3. Volim sve, sve slatko, a čokolada... to je moj Kriptonit / I love chocolate
  4. Želim naučiti šiti, lijepo kuhati i praviti genijalne kolače / I want to learn how to sew, cook and make great cakes
  5. Želim napisati knjigu (i hoću) / I'm planning to write a book
  6. Nadam se, u skoroj budućnosti, završiti fakultet  / I'm trying to finish college (I hope to do it soon) 
  7. Puno toga želim i planiram a za sve to nemam dovoljno vremena, (zato ne prosljeđujem The Versatile Blogger award 15 nego samo 7 blogera). I budući da uz obitelj, posao, fakultet, moje "rukotvorstvo", blog... i još mnoštvo toga moram krajnje mudro koristiti vrijeme, u buduće neću moći primati i prosljeđivati nagrade. Nažalost. Nadam se da ćete shvatiti i kada ne odgovorim na komentare... nije da vas ignoriram, svaki me komentar neopisivo obraduje.                                                               There are so much of things that I would love to do, but I do not have time for that. (That's why I'm breaking the rules with Versatile Blogger Award). Since i have so many obligations in my family, on college, work, crafting, blogging... (and much more of that), I have to use my time wisely. I will not be able to recive and pass on any more awards.



















No comments:

Post a Comment

Popular Posts