Wednesday, November 9, 2011

DIY Pečat / Stamps


Kažu da je i neuspijeh uspjeh jer tada znaš kako ne treba raditi. E pa, ja ću danas s vama podijeliti takvu vrstu uspijeha. Pravila sam pečate!!!


People know to say: "Failure is success if you learn something from that." Well, I'm going to share that kind success. I made stamps!!!

Ideju sam vidjela ovdje / Idea is from here:






Na bilo koju ravnu površinu (ja sam koristila bočice od laka za nokte i čepove od boca) nacrtate bojom na napuhavanje oblik koji želite. Nije baš mudro puno komplicirati.

Using puffy paints, draw image on any flat surface. I used nail polish bottles and lids. Keep it simple.



Naučila sam:
  • Crtež na pečatu mora biti naopako (kao u zrcalu - vidite kako su note ispale naopako)
  • Sve crte na pečatu moraju biti jednako debele
  • Tempera i nije baš najbolji saveznik u pravljenju pečata.

I've learned:
  • You se those musical notes? Well, I should make images like in the mirror.
  • I have to make all lines on the stample same width. (and equally puffy)
  • Tempera isn't the best ally in making stamps.



Sasvim slučajno imam boje na napuhavanje (ne baš najbolje potrošen novac :( ) Ali znam da većina kreativnih ljudi ima silikonski pištolj. Pa sam pokušala s njim postić jednak efekt (na ovoj plavoj kocki, dolje). E pa, moje nespretne ruke su potpuno zeznile sve što se moglo zeznit. Uglavnom, meni nije uspjelo, ali budući da kažu da je moguće, nadam se da će ostali koji se okušaju, imati više sreće.
Mislim da ću ja pokušati još koji put vježbajući sa bratom. Imam osjećaj da bi se njemu ovakav projekt svidio.

I tried to make stamp with hot silicone. (this blue cube) Well, it was more than a failure. Anyway, I didn't succeed, but since other say that it is posible. Hope that you'll have more luck in making it.
I have feeling that my brother (7) would love those stamps. We could practice together...






No comments:

Post a Comment

Popular Posts