Wednesday, January 11, 2012

30 Day Drawing Challenge

Jednu stvar ne mogu nikako razumijeti:       Kad netko kaže da mu je dosadno!

Kako ti može biti dosadno?!?
Toliko je toga što možeš raditi, a tebi je dosadno?!?!
Nikada, nikada, ali baš nikada mi nije dosadno!!!!
Pa čak i kada sjedim u čekaonici i čini se kao da ništa ne radim, nije mi dosadno!!! (Razmišljam, smišljam, promatram, slušam... pišem u notes koji uvijek imam uz sebe...)

Evo jedan od načina (hvala Pinterestu, originalni tvorac se zagubio) kako zaposliti svoje prste onda kada ti se čini da nemaš ništa raditi. Izazov 30 dana crtanja.


I don't understand how people can say that they are bored?!?! There is always something to do! Here is one idea. 30 Day Drawing Challenge.
I started this challenge in September last year. And, now I'm on the day 5. :)))) Well, I don't do it every day. When I have some spare time, instead of wasting, I use it for drawing. 

(Obviously, I don't have spare time... and... it makes me happy... I don't have time to think about all bad things that could bother me.)



1. Day: 
The obvious evidence that I don't know how to draw :) 
It doesn't look like me at all!


 I'll keep practicing!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts