Wednesday, January 4, 2012

Traka za kosu / Headband

Moja mala nećakinja je upravo navršila 7 mjeseci ali već ima jako dugu kosu koja joj već ide u oči. Stvarno bi bilo u redu da joj teta pomogne oko toga problema. Napravila sam joj traku za kosu. Od flica je pa će joj biti udobna za ove hladne dane. 


I made headband for my baby niece. Hope that her mom is going to like it :)




UPDATE:
Stvarno sam informatički antitalent! Evo pola jutra pokušavam napraviti facebook stranicu za Tousled day. I to sam uspjela, ali sad je nikako ne mogu spojiti sa Tousled day-om. Ono, želila sam da se objavljuju najnoviji postovi. Ali...
Zato sam uspjela staviti TRAŽILICU na blog. Dakle, u tražilicu upišete pojam (ono, ako želite pronaći nešto na blogu, ali nemate vremena pregledavati svih 120 postova), i tražilica vam izbaci postove koji sadrže traženi pojam. Odlično, zar ne :)

Ako ima koja dobra duša da mi da repeticije iz facebooka... :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts