Wednesday, March 28, 2012

PicMonkey

 
Svi znamo da nam se gasi Picnik. (Ali niste znali da su objavili da se gase dva dana nakon što sam ih ja otkrila. Da...) I uglavnom, budući da su moje fotografije tek prolaskom kriz Picnik postale pristojne, malo me isto mučilo što nakon gašenja. E pa, neki dan sam bila na blogu Ovo je šivala moja mama i Lucija je podjelila svoje otkriće. Otkrila je PicMonkey!!!


I ja sam ga isprobala i oduševila sam se. Jako je sličan Picniku i možda je čak i jednostavniji za korištenje. Tako, ja sam pronašla zamjenu. I to sam htjela podjeliti s vama. Pa, uživajte i dalje sređujući svoje slike :)


We all know that Picnik is turning off. (You didin't know that they announced closing two days after I discovered them. Yes...) Anyway, since this is practicly only photo editing program that I use, I was concerned. What now? Well, Lucija from Ovo je šivala moja mama is discovered new program PicMonkey!!!

I tried it, and I love it! It is easy to use, so much alike to Picnik. So, this is what I'm going to use after Picnik. I wanted to share with you mine discovery. Have fun in photo editing! :)


I'm linking mine discovery on some of those parties.


No comments:

Post a Comment

Popular Posts