Tuesday, March 20, 2012

Refashion bilježnice / Notebook Refashion

 
Uvijek sam bila poznata po tome kako volim lijepe, zanimljive i neobične bilježnice. Kao da mi je bilo lakše učiti iz bilježnice koja mi se sviđa. Da sam barem ranije znala kako običnu i dosadnu bilježnicu mogu (u 5 minuta) promijeniti u... posebnu i drugačiju.


I like nice notebooks. I always did. If I had pretty notebook, it was easier for me to study. I wish that, in highschool, I knew how transform borring one into something that I like.


Prvo sam htjela korice obojati bijelom temperom, ali se ova boja i korice odbijaju, tako da boja nije ostajala i samo sam je jednostavno skinula.

First idea was to paint mine notebook with tempera paint. But, it didn't work. (As you can see on photos)



Zatim sam odlučila "obući" bilježnicu u lijepo ruho. A evo kako sam to napravila.

That's why I decided to "dress" mine notebook in some nice fabric. Here comes how I made it.












 





I'm linking up on some of those cute parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts