Monday, March 12, 2012

Svileni šal / Silk Scarf



Zadnjih dana sam bila bez interneta. (Zapravo veza me potpuno zeza, tako da, ako me nema i ne odgovaram na komentare, nisam ja kriva...) Nisam bila ni na blogu ni na facebooku ni ma mailu... i baš mi je lijepo došlo nekoliko dana odmora od svekolike tehnike. Trudim se i inače što manje vremena provoditi sjedeći za kompjutorom, ali sada mi se čini da bih to vrijeme mogla još i smanjiti. 

 

Hi, I wasn't here for a while. I didn't have mine Internet connection. (And, I still have problems with it, so, if I don't answer to your comment, it is becouse I can't) That Internet failure led to more productivity, so I'm considering to cut off more of mine online time.



Većina ljudi kada se ide naći sa prijateljima, sjednu "na kavu". E pa ja imam tako svestrane prijateljice s kojima izlazak "na kavu" bude u prodavaonicu tekstila. Jeeee :) Već se dugo vremena dogovaramo i napokon smo neki dan uhvatile priliku. One imaju malo više krojačkog iskustva od mene, pa sam se prepustila njihovim savjetima. Ugl, ideja je bila da kupimo malo materijala za vesele proljetne šalove. I tako mi je drago što smo to učinile. Sada imam prekrasan svileni šal koji nosim na milion načina i više ga gotovo i ne skidam. 
Hvala cure što ste me odvele u B_ _ _ _ _ _ _ _ _!


For most people "going out" with friends means coffee shop or something like that. I'm so lucky that I have friends which are taking me out to the textiles shop. Their idea was to buy some material for making scarfs for spring. Thank you girls for that :) 
Now, thanks to them, I have mine beautiful Silk Scarf.



Kupile smo 25 - 30 cm materijala i porubile ga. (Da znam lijepo i ravno porubljivat, ovo bi mogao biti lijep rođendanski poklon, ali nije ispao baš pretjerano uredan, tako da ostaje u mojoj riznici :) )

We bought  material (10 - 12 inch wide) and all we did is trimming. (If only I knew how to make straight line, this could be nice birthday gift. But, since, it didn't turned out very neat, it is whole mine :) )



Kako bih sebi olakšala šivanje, peglom sam napravila rub. Tako da me je tkanina na mašini puno bolje slušala.

I used iron to make sewing easier. 










I'm linking up on some of those cool parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts