Friday, June 8, 2012

Sok od bazge / Elder Juice

 
Bazga. Samonikla biljka koju možemo pronaći posvuda (i većinom je nitko ne obadaje i propast će većina cvjetova koji ove godine procvjetaju). Uglavnom, od cvjetova te biljke dobivamo ukusan sok (ja ga najviše volim u kombinaciji sa limunadom). Ovo je prvi put da ga pravim, i malo sam se preračunala :) napravila sam čak 14 boca. Ali nema veze, čini mi se da neće propasti. Da, čak sam i etiketu napravila a imala sam i malog pomagača. Baš profi, zar ne :)))


Elder is a plant and you can find it anywhere here in Croatia. From elder flowers we can make nice juice (syrup). I love to combine it with lemonade. 

This is first time that I made it. I even have mine own label. Isn't that cool gift or what!?!?


RECEPT (hvala Josipi što mi ga je proslijedila):
Sastojci:
  • 20 srednje velikih cvjetova bazge
  • 2 l vode
  • 2 kg šećera
  • 4 dag limunske kiseline
Priprema:
Cvjetove bazge operite i umiješajte u hladnu prokuhanu vodu. Ostavite tako da stoje 20 sati (može slobodno i duže). Povremeno ih promiješajte žlicom. Sve procijedite kroz gusto cjedilo, cvjetove bacite i umiješajte šećer i limunsku kiselinu. Ulijte u boce i hermetički zatvorite. Čuvajte na hladnom mjestu.


HOW TO MAKE ELDER JUICE:

What do you need:
  • 20 flowers of elder
  • 2 l of water
  • 2 kg of sugar
  • 4 dag of Citric Acid
How to:
Wash flowers of elder and pour it in cold boiled water. Leave it like that for 20 hours.  Mix occasionally with a spoon. Strain it all through thick sieve. You can throw away flowers. Add sugar and citric acid. Pour into bottles and seal tightly. Store in a cool place.



Osušila sam desetak cvjetova bazge za čaj. Navodno je jako ljekovit a blagog okusa. 

I even dried some elder flowers for tea. Some people say that it is good for our health.




 I'm linking up on those lovely parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts