Wednesday, June 27, 2012

Mint Nails :)



Da mi je netko prije par mjeseci rekao da ću nositi ovaj lak, rekla bih mu da je totalno puka, i da nema šanse. Ali... valjda mi je sunce udarilo u glavu, ali nosim ga. I ne samo da ga nosim nego sam baš prezadovoljna. Nekako kao da mi razvedri i uljepša trenutak kada ga ugledam na noktima. Kažu da je ovo boja "mint", ali što duže razmišljam i promatram je, meni se čini kao jedna lijepa i nježnja nijansa baby blue :) Inače, lak je L'oreal "Perle de jade".


Everybody has those minty nails. So, I had to try it. I tried it, and I'm staying with it!!! And I'm all in polka dots, lately so...

I love it! What do you think?

And, one more thing... What color is this? Mint? Blue? Baby blue? Summer sky blue?


You know what would be so extra cool???

Vespa in this color!!! Mine birthday is soon, so... ;) wink, wink ;)

 Source: here

No comments:

Post a Comment

Popular Posts