Wednesday, February 15, 2012

Cvijet za kosu / Flower

Budući da sam u zadnje vrijeme prilično zauzeta drugim područjima života, nekako i nemam puno toga za podijeliti s vama. Nadam se da vam se sviđa ovaj cvijet koji sam napravila maloj nećakinji. Pokušala sam je uslikati sa cvijetom u kosi, ali njoj nikako nije jesno zašto bih ja htjela sliku na kojoj će se vidjeti samo njena kosa. Tako da mi nije dala snimiti niti jednu pristojnu sliku. Tek sad sam shvatila kolika je umjetnost slikati bebe. 


I've been busy with other things than my hobby, lately. You know... life... That's why I don't have so many things to share here on Tousled day. Hope that you like this flower. I made it for my little niece. And, I couldn't take photo of her wearing it, becouse, taking photos of babies is real art.



Cvijet sam napravila baš kao ovaj:
Here is how I made it:


No comments:

Post a Comment

Popular Posts