Friday, September 30, 2011

Bookmark

Zašto nisam stavila hrvatski naslov posta? Jer se nikako ne mogu sjetiti kako se ovo zove na hrvatski.


Uglavnom, današnji projekt je imao zanimljivi put. Prije nekoliko mjeseci posjetim ja prijateljicu koja je jako, jako kreativna. A uz tu kreativnost često ide i neka panika kada nešto treba baciti u smeće. (Bila sam napisala "uz našu kreativnost" ali ne doživljavam se jako kreativnom. Samo snalažljivom - iako ono o smeću stoji.) I tako, ona meni ispriča kako su njene kolege htjele paletu uzoraka (nečega), baciti u smeće. Njoj se to učinilo kao velika šteta pa ju je uzela znajući kako će sigurno za nešto poslužiti. Uglavnom ta paleta je završila kod mene a ja sam od nje napravila "bookmarke". 
A sada, zašto su ovako loše slike. Budući da ja imam jako, jako puno obaveza (a to što imam nije ni sjena onoga što bih htjela imati), većinu svog rada, hobija, gušta, ovoga na blogu, radim noću. I zato su i na dosta postova slike malo... mutne, tamne, loše. Eto, nadam se da će vam sad i loša kvaliteta slika manje smetati :)




Today's project had an interesting route. A few months ago I visited a friend who is very, very creative. And with that creativity often goes a panic when something needs to be thrown away. (I had written "with our our creativity," but I do not see myself very creative. Only resourceful, witty - even though that about trash... it is true.) And so, she told me that her colleagues wanted to throw in the trash samples (of something). To her it seemed a great pity, and she took them knowing that they are going to be useful for something. Basically, the samples ended at me and I turned, some of them, into a "bookmarks".

Now, why do I have such bad photos. Since I have many, many obligations (and that what I have is not even a shadow of what I want to have), most of my work, hobbies, fun, things on this blog, I make at night. And so, that is a reason why are a lot of pictures in my posts a little ... blurry, dark, bad. Well, I hope that now, since you know the reason, poor image quality will less disturb.




 S druge ovih paleta je bijela površina na koju sam zalijepila lišće i prešano cvijeće. Onako, jesenski :)

On the other side of these samples is white surface. I glued leaves and pressed flowers. It looked like it would be good for this time of the year :)



Čini mi se kao da nisam čitala već stoljećima. Hmmm, a jesen i zima baš na to zovu...

It seems to me like I didn't read a book for ages. Well, fall and winter are calling for something like that...


I'm linking up at:
(Friday)
http://thirtyhandmadedays.com/
http://tatertotsandjello.com
(Monday)
http://www.creatingreallyawesomefreethings.com/
(Tuesday)
http://todayscreativeblog.net/
(Wednesday)
http://www.gingersnapcrafts.com/

No comments:

Post a Comment

Popular Posts