Tuesday, September 20, 2011

Gumene rukavice / Rubber gloves

Vidite kako imam krasne gumene rukavice. Tek otpakirane. Htjela sam ih malo... napraviti zabavnijima. Međutim, kada sam uzela iglu u ruku i kada sam ih trebala probušiti, imala sam osjećaj kao da idem dodavati šlag na svadbenu tortu. Jednostavno nema potrebe. Bilo mi ih je tako žao bušiti. A nisu moje ruke još dovoljno spretne da naprave sve što zamisle. Što sam ja imala na umu? Htjela sam nešto kao na donjoj slici. Lijepo, zar ne?! Ali ne i za moje rukavice. Ponekad se ipak trebamo vratiti na jednostavnost... Na kraju krajeva, moje jesensko čišćenje može početi i bez volančića.


See how I have a lovely rubber gloves. Just unpacked. I wanted them a little bit... make fun. However, when I took the needle in hand and when I supposed to punch them, I felt as I'm going to add the icing on the wedding cake. There's just no need. I was so sorry to punch them. And my hands are not yet skilled enough to make everything I imagine. What I had in mind? I wanted something like in the picture below. It's nice, isn't it? But not for my gloves. We should come back to simplicity, sometitmes...
Ove je napravila / Those are made by:  littlebirdiesecrets.blogspot.com

Neću vas ostaviti da danas ne naučite nešto novo. Ljupka Katy sa bloga  sweet-verbena.blogspot.com je podijelila nekoliko jednostavnih trikova kako uslikati ljepše slike. A ona ih stvarno zna uslikati :) 

Što ću vam ja reći? Pripazite na osvjetljenje. Da, ja gotovo uvijek svoje projekte izvodim noću, pa noću i slikam, ali ne bih smjela. Sve mutne, čudnih boja, na baš krasne fotografije sam napravila noću (i ova slika rukavica je dok sam se družila sa mjesecom i zvijezdama). Pričekajte dan, sunce je naš prijatelj, i kada se lijepo naspavate počnite igru sa fotoaparatom :) Neka vam sunce čuva leđa dok pravite svoja remek djela!!!


I won't leave you without new skills, today. Sweet Katy from sweet-verbena.blogspot.com is shareing some photo tips, so hop there and check it out. (and then come back here and explore the rest of the thousled day :) )

What can I tell you? LIGHTING! Yes, I create at night, so I take most of my pictures by night. But, I shouldn't have. All my pictures which are fuzzy, strange colours, not so pretty, are made by night. (Yes, this one with glowes is took while I hang out with moon and stars).
Wait for daylight, sun is our friend. After you take nice sleep, start your game with camera :) Let the sun to keep you back while you are making your masterpeaces!!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts