Tuesday, July 24, 2012

DIY Workout Top


 

Ok, ovaj post je zapravo samo kako bih se hvalila da vježbam. Ali neka vas to ne zavara. Ako imam odjeću za vježbanje, ne znači da je pretjerano koristim :)))

Iako, moram priznat, ovu novu majicu sam koristila. Hehehe :)


U par sličica ćete vidjeti kako sam u 10 minuta promijenila nenosivu majicu u sasvim nosivi top. Nadam se da vam nisu dosadili refashioni :)))


Please do not be fooled, if I have (and wear) workout clothes, it doesn't mean that I actually do mine workouts :)))

But, I have to admit that I ran few miles wearing this top :))))  (If people who know me in real life don't believe that... well, I can barely believe, but... I'm not lying)

Here is how I transformed ugly, old t-shirt into wearable top. I use it for running, so let's call it workout top. Hope that you like refashions :)


Kada god šijete na ovom materijalu (od običnih majica) uvijek, ali baš uvijek koristite cik-cak bod. I to mi je bilo jedino pravilo, oko ostalih detalja se nisam zamarala. 

Always use your zig-zag stitch when you're sewing this (t-shirt) material.
 
Majica je bila kratka. Produžila sam je tako što sam na ramena zašila trake od čipke. 

Original "before" t-shirt was short, so I had to make mine top longer. All I did is sewing that lace on shoulders. And, it worked :)





I'm linking up on those lovely parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts