Tuesday, July 3, 2012

Još jedan makeover / Another dress from maxi skirt



I slijedi još jedan re-fashion!!!

Ali prvo moram zahvaliti svojoj dragoj ujni koja je pristala na malo gnjavaže i danas je moj model. (Ja sam sama sebi dosadila, a mogu mislit kako je vama gledati me non-stop)

Hvala Tonka :))) Jako nam je drago što danas uljepšavaš ovaj post :)))


Možda i ne bi bilo ovoliko refashiona da mi sada ljudi ne daju svoju odjeću sa riječima "Ti ćeš sigurno znati što s ovim :)
A meni drago :)

Uglavnom, nisam imala malu crnu haljinicu (Nevjerojatno, zar ne?!?! Da, znam :) )
E pa sada je imam. 

Tutorijal je sličan ovome. Ali, suknja je već u startu bila uža, tako da nisam ništa ni šivala ni rezala. Samo sam rašila pri vrhu za ruke. Poslije malo obrubila. Lijepi kaiš. I to je sve. 


Isn't lady on first photo lovely?! That is mine aunt. She is so kind so... she accepted to be our model today. 

Well, we have another refashion for today. There are so many refashions lately because, people started to give me their clothes. They say that I'll know what to do with it :)

He, he, I'm happy with that :)

Anyway, can you belive that I didn't have little black dress?!

I have it now :)

It is something like this tutorial. But this skirt wasn't so big, so I didn't cut or sew. All I did are those arm holes. Use some nice belt for it. And that's it.

It can't be any simpler :)






 I'm linking up on those lovely parties.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts