Saturday, October 22, 2011

Išla sam u goste! / I went to visit Somday Crafts

Ok, ovo je stvarno velika stvar! Michelle me ugostila na svojoj stranici Somday Crafts. Zapravo, ja sam stvarno veeeliki početnik u svim ovim rukotvorinama, i inače, ovakvi početnici nemaju tu priliku. Ali, Michelle je puno čula i o Hrvatskoj i o ratu pa je najviše zbog toga bila tako ljubazna i ponudila mi mlijeko i kekse na svom blogu. Budući da je ipak to velika stvar, potrudila sam se i na njenom blogu sam napravila tutorial kako napraviti ove prekrasne leptire. Pa skočite tamo i vidite. (Pa se poslije razgledavanja vratite :) )


Ok, this is big deal! Michelle hosted me on her blog Somday Crafts. I know that I probably didn't deserve that, but she was so kind. Sorry for my little broken english :) For my guest project I made this butterfly. I'm very proud on it. It is one of first things that I came up on my own.



Welcome to visitors from Someday Crafts, make yourself at home :)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts