Thursday, October 27, 2011

Tvrdoglava torba / Stubborn Tohoku Tote Bag

Ucreate svaki mjesec ima neki projekt kada podijeli neki tutorial, kroj, uzorak i pozove ostale blogere da po uzoru na taj projekt naprave nešto sami. Na početku sljedećeg mjeseca objavi slike onih koji pošalju fotografije svojih uradaka. U rujnu je projekt na izazovu "Create With Me" bila torba. Tohoku torba. I Am Momma - Hear Me Roar je podijelila kroj i tutotial kako napraviti Tohoku torbu. (Kada kliknete na sliku sa sivkastom torbom otvoriti će vam se originalni post na kojemu možete skinuti kroj za ovu torbu i pratiti detaljni tutorial). I naravno, ja sam odlučila okušati se i napraviti jednu jesensku Tohoku torbu. I bila bi to obična Tohoku torba, kakvih sada ima puno, da nije posebna... A posebna je jer je jako, jako tvrdoglava i svojevoljna. Uglavnom, krajem devetog mjeseca sam poslala ovu gore fotografiju i bila je na Ucreate Galeriji. A zašto je ja objavljujem sada poslije mjesec dana? E tu počinje priča moje Tohoku torbe.



Ucreate thought it would be fun to have an online craft group where we create the same craft, using the same tutorial once a month. Tutorial for September shared I Am Momma - Hear Me Roar. She has pattern and tutorial for Tohoku Tote Bag. (Link is on the photo). I decided to make one autumnal bag for my self. It would be just another ordinary Tahoku Bag, if it isn't special... And, it is special becouse it is stubborn and spoiled. Anyway, at the and of September I sent photo of my bag and it was on Ucreate Gallery. Why do I publish it whole month later? That's where my Tohoku Bag story begins..



Nekoliko je stvari koje želim naglasit:
  • Cijelu svoju torbu sam sašila ručno. Molim lijepo, oni koji nemaju šivaću mašinu sada više nemaju nikakvu izliku što ne šiju. (Najprije nisam mogla doći do mašine, a kada sam napokon uspjela, pokvarila se)
  • Prvi put u životu sam radila po kroju. Znam da je kroj jako jednostavan, ali sam ga uspjela zeznit pa sam na kraju mrvicu morala "povlačit i natezat" :) ali se ipak sve lijepo poklopilo (da, ima i postavu).
  • Prvi put u životu sam koristila frizelin. Ovdje sam naišla na problem, jer je Cheri sa "I Am Momma..." koristila nešto za utvrditi tkaninu. Iskreno, moj engleski je opet zablistao pa sam ja pretpostavila da je taj "interfacing" zapravo frizelin. Isto se lijepi peglom. Valjda sam koristila pravu stvar, ali ipak mi se čini da je njena torba puno čvršća. Kako bilo, ja sam prvi put šila sa frizelinom. (Kao veliki majstor, mogu objasniti za sve one koji ne znaju što je frizelin. To je tkanina koja se vrućom peglom zalijepi za drugu tkaninu kako bi je učvrstila. S time se učvršćuju koleti od košulja - barem su mi tako rekli)
  • Kada sam poslala fotografiju na Ucreate, torba još nije bila gotova. Trebalo je još opšiti gornji rub i prišiti ručke. (Ako pogledate malo bolje, vidjeti ćete da na najgornjoj slici nema toga šava). Mislila sam da to neće biti problem, ali tada je torba odlučila pokazati svoju ćud.

A few things I want to highlight:
  • I did all sewing without my sewing machine. Yes, It is all hand-sewn. There are no more excuses for those who don't have sewing machine. It is posible to do it anyway. (at first, I could't get to my sewing machine. Later, it broke)
  • This is first time that I did something following pattern. I know that it is simple pattern, but I managed to make mistake. So there was some pulling, but it at the end, I succeed to put it all together.
  • This is first time that I used "interfacing". Well, actually, I'm not quite sure what was it, but lets say that it was interfacing :) .  
  • When I had to send my photo to Ucreate, it wasn't finish. I sent it anyway. I had to sew straps, and hem. (If you look closer on first photo, you'll se that there isn't upper hem on it.) I tought that won't be problem, but than my bag show it character.


Prvo je složila ručke da ih zašijem ovako: (na prvi pogled ne izgleda strašno, ali ju je nemoguće ovako nosit)

First, Tohoku arranged handles on this way so I sew them like this: (at first, it doesn't look terrible, but it is impossible to wear it like this)

Nakon što sam sve rašila, i ponovno zašila, opet je petljala po ručkama:

After I tear that upper hem, and hemed once again, my bag played with those straps again:

Napokon, sam je ozbiljno upozorila da se upristoji i sve je ipak završilo na svome mjestu. Sada se malo ljuti pa nije htjela pozirati za neku pristojnu sliku. Ali, naučit ću je da se mora pristojno ponašati i ovih dana stiže barem jedna slika sa dnevnog svjetla.


Finally, I seriously warned it to start behaving, and eventually, everything end up in its place. Now a it is little stubborn and it refused to pose for a decent picture. But, I'll teach it that it must behave it self. You can expect at least one image on natural light, just wait a day or two.


(Friday)
http://www.happyhourprojects.com
http://thirtyhandmadedays.com/
http://chiconashoestringdecorating.blogspot.com/
http://www.lovelycraftyhome.com/
http://www.gingersnapcrafts.com/
http://rocaandcompany.blogspot.com/

http://tatertotsandjello.com

No comments:

Post a Comment

Popular Posts