Wednesday, October 26, 2011

Balzam za usne / Lip Balm


Napravila sam "domaći" balzam, labelo... Ne znam koliko će ovaj post biti koristan, jer nisam ništa mjerila. Sve je onako od oka. Pčelinji vosak i maslinovo ulje. To su svi sastojci.


I made homemade Lip Balm. I don't think that you'll find this post very usefull, becouse, I didn't measure anything. But, I'm going to share it anyway. All I used are beeswax and olive oil.



Teško je oprati posudu u kojoj se topio vosak, zato sam ga topila u čistoj limenci.

It is hard to wash pot in wich wax was melted. That's why I used clean can for melting.


Istopila sam vosak na laganoj vatri i u njega sam dolila maslinovo ulje. Čini mi se da je omjer bio otprilike 1:1. I mislim da ću sljedeći put dodati i nekakav maslac (od kokosa ili neki sličan), da mi ipak sve na kraju bude malo mekše.

I melted beeswax (on low heat). In melted beeswax I poured olive oil. Ratio was something like 1:1. Maybe, for next time, I could use some kind of butter (like coconut or something). I would be happier if it become little bit softer.


Dok je smjesa još tekuća, ulijte je u posudicu (prazna kutija od nekakvog melema). Boja mi se nije nimalo sviđala, ali srećom, kada se ohladila postala je baš onakva kakvu sam i očekivala.

While mixture is still liquid, pour it into the container (empty pot of some kind of balm). I didn't like that color, but, when it become cold, color turned out really nice.


Pustila sam je da se ohladi i dobila sam svoje "domaće" labelo. Sada točno znam što koristim i znam da je sto posto zdravo!

I let it dry, and that's how I get my homemade lip balm. Now, I know what am I using, and I know that it is completely healthy!




No comments:

Post a Comment

Popular Posts